سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

نظر
برای iOS؛
بازی 4×4 Off-Road Rally 2 UNLIMITED از شما می خواهد تا تخیلات خود را در مورد رانندگی به چالش بکشید. این بازی گرافیک زیبایی دارد و شما رانندگی ماشین های 4*4 را به عهده خواهید داشت.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ 4x4 Off-Road Rally 2 UNLIMITED در دل کوهستان ها و بیابان ها و جاده هایی که تا بحال نمونه آن را در هیچ بازی ندیده اید به رقابت با ماشین های صحرانورد و غول پیکری می روید که به طور حرفه ای شبیه سازی و طراحی شده است. این بازی یکی از بهترین بازی های مسابقات رانندگی می باشد که کمپانی Sergey Plyasov با انتشار آن ثابت کرد که دنیای بازی را می توان فراتر از یک دنیای مجازی دانست. تنوع مناطق و محل های برگزاری مسابقات در بازی به چشم می آید که جنگل های سرسبز، جزیره های پهناور، کوهستان های پر فراز و نشیب و جاده های پیچ در پیچ و خطرناک از جمله آنهاست، همچنین وجود تعداد زیادی خودرو در مدل های مختلف همچون جیپ ها و پاترول های متنوع باعث شده است تا احساس یکنواختی و تکراری بودن به گیمر دست ندهد.

ماشین سواری کوهستان

بازی 4×4 Off-Road Rally 2 UNLIMITED از شما می خواهد تا تخیلات خود را در مورد رانندگی به چالش بکشید. این بازی گرافیک زیبایی دارد و شما رانندگی ماشین های 4*4 را به عهده خواهید داشت و باید از موانع سخت مثل جاده های باریک، جنگل های ناهموار و کوههای سنگی عبور کنید. بی شک کاری سخت و دشوار پیش رو دارید ولی توانایی های خود را به کار بگیرید و راهتان را ادامه دهید.

ماشین سواری

در این بازی باید در زمین های دشوار مانند باتلاق ها به رانندگی با ماشین خود بپردازید و مهارت های خود در رانندگی را نشان داده و مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید و به پایان برسانید. انواع ماشین های مختلف در این بازی وجود دارند. ماشین هایی مانند پورشه یا فورد و هامر و چندین نوع دیگر! در طی مسیر مراقب موانع باشید! موانعی که گاهی سنگ و گاهی آب هستند. همچنین باید به خوبی از تپه ها بالا بروید تا به یک راننده درجه یک تبدیل شوید.

ماشین سواری

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 77.64 مگابایت
 • نسخه:1.1
 • اجرا در: iOS 6.0 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: