سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

نظر
می توان گفت تبلت Nokia N1 با ظاهری بسیار شبیه به آیپد مینی اپل و با سخت افزاری قدرتمند و قیمتی باور نکردنی رقیب سر سختی برای سایر همتایان خود در بازار محسوب می شود.

به گزارش دوراهک موبایل؛ کمتر کسی فکر می کرد روزی نوکیا بتواند تبلتی بسازد که قابلیت سازگاری با سیستم عامل پرطرفدار اندروید را داشته باشد. دستگاهی از قرار معلوم دارای ویزگی هایی است که یادآور روزهای خوب نوکیا برای طرفدارانی است که  از حذف شدن این برند ناراحت بودند.


پرچمدار قدرتمند نوکیا دارای ویژگی هایی است که به راحتی نمی توان از آن چشم پوشی کرد وجود یک پردازنده 2.3 گیگاهرتزی با معماری 64 بیتی اینتل Atom Z3580 همراه با پردازنده گرافیکی PowerVR G6430، صفحه‌نمایش 7.9 اینچی با رزولویشن 2048 در 1536 مجهز به فناوری IPS LCD بدون فاصله با شیشه رویی و با پوشش Gorilla Glass 3 و همچنین 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین 8 مگا پیکسلی اصلی بدون فلش  و دوربین جلو 5 مگا پیکسلی، اسپیکرهای قدرتمند استریو، باتری 5300 میلی آمپری، بدنه آلومینیومی با 6.9 میلی متر ضخامت، قابلیت پشتیبانی از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید (آبنبات چوبی) و بهره بردن از آخرین فناوری WiFi ac MiMo به علت عدم پشتیبانی از سیم کارت تمام خصوصیاتی است نظر هر کاربری را به خود جلب می کند.



ناگفته نماند Nokia N1 ابتدا در بازار چین در رنگ‌های آلومینیمی طبیعی یا خاکستری با قیمت استثنایی 250 دلار عرضه خواهد شد.