سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

نظر

آیا می‌دانید کدام گوشی هوشمند سریع‌تر شارژ می‌شود ؟!

با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در دنیای تکنولوژی کدام گوشی هوشمند شارژ سریع تری نسبت به بقیه دارد.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، این روزها شارژ گوشی های هوشمند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و با وجود قدرت مند شدن سخت افزار های آن ها ممکن است که شارژ این دستگاه ها زود تر خالی شود. حال تقریبا همه گوشی های هوشمند اندرویدی جدید دارای ویژگی quick charging یا شارژ سریع هستند.
آیا می دانید کدام گوشی هوشمند سریع تر شارژ می شود ؟!
به تازگی یک مطالعه روی دستگاه هایی انجام شده که دارای ویژگی شارژ سریع هستند که نتایج آن قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد .
Tom مقایسه ای روی دستگاه های ایسوس زنفون ۲، نکسوس۶، وان پلاس ۲، گلکسی اس ۶، ال جی جی ۴، DROID Turbo و آیفون ۶ انجام داده است که در ابتدا به نظر می رسد که زنفون ۲ برنده این مسابقه است. گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۲ در بین ۵ تا ۱۵ دقیقه بالاترین سرعت شارژ را دارد و در ۱۵ دقیقه اول میان دستگاه های نام برده شده رتبه اول را به خود کسب کرد.
آیا می دانید کدام گوشی هوشمند سریع تر شارژ می شود ؟!
در حالی که گلکسی اس ۶ از زنفون ۲ فاصله داشت اما در ۳۰ دقیقه اول توانست خود را به زنفون ۲ برساند و این بدان معنی است که زنفون ۲ پس از ۱۵ دقیقه سرعت شارژ آن کاهش یافته است.
آیا می دانید کدام گوشی هوشمند سریع تر شارژ می شود ؟!
فینال این آزمون جالب این بود که تا چه مدت زمانی شارژ این دستگاه ها به ۸۰ درصد می رسد و پس از آن شارژ ۱۰۰ درصد آن ها یا فول شارژ آن ها چه مدت زمان خواهد برد. که در آن گلکسی اس ۶ برگه برنده را به دست داشت و در دو آزمون نهایی پرچم را در بالاترین نقطه تکان داد. گلکسی اس ۶ نشان داد که می تواند سریع تری از گوشی های هوشمند موجود در بازار باتری خود را شارژ کند ودر ابتدا که ایسوس زنفون ۲ آغاز گرمی را داشت در رتبه چهارم قرار گرفت و همچنین نکسوس ۶ در بالای آن قرار گرفته بود.
آیا می دانید کدام گوشی هوشمند سریع تر شارژ می شود ؟!
آیا می دانید کدام گوشی هوشمند سریع تر شارژ می شود ؟!
متاسفانه در این آزمایش ارزشمند گلکسی نوت ۵ یا گلکسی اس ۶ اج پلاس وجود نداشت. البته باتوجه به این آزمایش که تازه برگزار شده است نشان می دهد که این پرچم دارهای جدید سامسونگ می توانند بسیار سریع شارژ شوند. با این حال انتظار می رود که در آینده آزمایش های مختلف باتری روی این دو دستگاه هم انجام شود.  
انتهای پیام/
مطالب مرتبط
اخراج 2300 کارمندبخش تلفن همراه مایکروسافت
تعویض دوربین های مشکل دار آیفون!
بلوف سامسونگ با باتری 4100 میلی آمپری!
صفحه نمایش خود را سه بعدی کنید