سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

نظر
در این گزارش به این موضوع می‌پردازیم که بفهمیم گوشی شما قرار بوده در کدام کشور ارائه شود. و آخرین بروزرسانی های آن کی بوده است.
‌به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بدون شک یکی از شرکت ها بزرگ و بنام در عرصه تکنولوژی که می توان نام آن را به جرات بر سر زبان آورد شرکت بزرگ سامسونگ می باشد که هر روزه خبرهای بزرگی از این شرکت به دنیای فناوری مخابره می شود. در کشور ما هم محصولات سامسونگ به خوبی خود را در دل مردم جایی داده است که بیشتر محصول این شرکت که در هر گوشه و هر جا می توان شاهد آن بود چیزی نیست جزء تلفن های هوشمند سامسونگ. اگر شما هم یکی از همین افراد هستید می توانید به راحتی تمام بفهمید که گوشی شما برای چه کشوری تولید شده و سال تولیدش چه سال و چه ماهی بوده است.


گوشیت ماله کجاست؟

برای این منظور باید ابتدا به منوی   Setting گوشی بروید سپس بخش   General و سپس   About device یا About Phone را انتخاب کنید.

مدله گوشیت چیه؟

در صفحه اطلاعات تلفن همراه خود می توانید از نوع و مدل گوشی، ورژن اندروید، کرنل ورژن و دیگر اطلاعات را مشاهده کنید. پس از ورود به صفحه مورد نظر به گزینهBuild Number   مراجعه کنید. زیرا تمام آموزش ما مربوط به این بخش می باشد. همراه دریچه باشید تا معلوم کنیم قراره بوده تلفن همراه شما برای چه کشوری ساخته شود.

گوشیت ماله کجاست؟


همان گونه که مشاهده می کنید در بخش Build Number از یک سری اعداد و اقام نمایش داده شده است که ما فقط با سه رقم آخر کار داریم.

نکته: هر چه این عداد و کلمات بزرگتر باشد نشان دهنده جدید بودن ورژن سیستم عامل شما می باشد.

 

مثلا در اینجا Firmware   مربوط به گوشی کد I9105PXXUBNG1 می باشد. حال ببینیم اندروید سیستم عامل این تلفن همراه مربوط به چه سالی می باشد. برای این کار از جدولی که در پایین قرار داده ایم توجه کنید.

برای مشاهده جدول به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب...

نظر
قیمت آنلاین 93/07/24
از آنجایی که دستگاه‌های اندرویدی در میان عموم محبوبیت زیادی را پیدا کرده‌اند و در حال مبارزه با سیستم عامل اپل در بازار می‌باشند، ممکن است متقاضیان برای انتخاب یک تبلت باکیفیت و خوب دچار سردرگمی‌های بسیاری شوند. بنابراین کدام تبلت را باید انتخاب کرد؟

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اکو سیستم iPad ها یک قدرت بسیار بزرگ برای آن ها به شما می آید. این اکو سیستم شامل نرم افزارهای موجود در Apple Store می‌باشد که دارای 1 میلیون نرم افزار بوده که 300000 از این نرم افزارها مختص iPadها ساخته شده‌اند. این اکو سیستم همچنین شامل لوازم جانبی‌های بسیار زیاد برای این دستگاه می‌باشد. لوازم جانبی‌هایی که فراتر از چند قاب، کیبوردهای بی سیم و بلندگوهای اکسترنال می‌روند.
 
iPadها همچنین پایداری و راحتی بیستری را نسبت به تبلت های اندرویدی از خود نشان داده‌اند و از طرفی به خاطر این که توسعه دهندگان نرم افزارهای اپل تنها موظف به پشتیبانی از چند دستگاه محدود هستند احتمال رخ دادن اشتباهات به صفر می‌رسد.

پایداری و راحتی iPadها باعث شده‌اند که این تبلت‌ها قابلیت ویژه سازی کمتری را داشته باشند. یکی دیگر از ضعف‌های این تبلت نداشتن قابلیت ارتقای حافظه این دستگاه می‌باشد و این به این معناست که وقتی حافظه شما پر می‌شود، هیچ راهی برای شما باقی نمی‌ماند. این تبلت همچنین با قیمت بالاتری نسبت به تبلت‌های اندرویدی به متقاضیان ارایه می‌شود.


نقاط قوت و ضعف تبلت های اندرویدی
بزرگترین قدرت تبلت‌های اندرویدی تنوع گسترده بین مدل‌های مختلف این دستگاه و قابلیت ویژه سازی بسیار بالای این دستگاه‌ها می‌باشد. اندروید همچنین در طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری را داشته است، افزودن ویجت‌ها یکی از این مشخصه‌هایی است که اپل از آن دوری کرده است.

همچنین نرم افزارهای موجود در Google Play از مرز یک میلیون نرم افزار گذشته است تنها با این تفاوت که بر خلاف Apple Store نمی‌توان نرم افزارهایی را که صرفا برای تبلت طراحی شده باشند را یافت. یکی از ضعف‌های بزرگ اندروید نبود نظارت کافی بر Google Play می‌باشد. برای نرم افزارهای شناخته شده کاربران هیچ مشکلی برای شناخت نرم افزارها نخواهند داشت اما نرم افزارهایی که شناخت کم‌تری بر روی آن‌هاست امنیت و نظارت برای سهولت کاربران را دارا نمی باشند.

با توجه به نیاز و انتظار شما از تبلت مورد نظر، انتخاب‌های متفاوتی وجود خواهند داشت و در نهایت نمی‌توان گفت که کدام برند برتری مطلق را از آن خود کرده است. برتری بر اساس نیاز و انتخاب شماست که مشخص می‌شود. برای کمک به خرید شما ما در زیر لیستی از تبلت های کارآمد بازار را برای شما تهیه کردیم که با توجه به آن می توانید یک خرید خوب را تجربه کنید.

 

برای مشاهده قیمت ها به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب...

نظر
Racer Asphalt Track؛
Real Racing Need & Racer Asphalt Track یک بازی فوق العاده گرافیکی به سبک مسابقه ای می باشد که برای اولین بار تجربه منحصر به فرد اتومبیلرانی را بر روی تلفن همراه شما می آورد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Real Racing Need & Racer Asphalt Track یک بازی فوق العاده گرافیکی به سبک مسابقه ای می باشد که برای اولین بار تجربه منحصر به فرد اتومبیل رانی را بر روی تلفن همراه شما می آورد. با شرکت در مسابقات مختلف بر روی مسیرهای کاملا واقعی مهارت های رانندگی ماشین خود را امتحان کنید. رانندگی حرفه ای خود را با مسابقه واقعی بر روی مسیر های آسفالت شده آغاز کنید. موتور خود را روشن کنید و با پیروزی در مسابقات برای خود شهرت و افتخار کسب کنید. سرعت واقعی را احساس کنید و جهان بزرگ بازی را که شامل ساحل های زیبا و مناطق شهری و ... می باشد را کاوش کنید و این تجربه شگفت انگیز از جدیدترین بازی مسابقه ای را از دست ندهید.

رالی ماشین سواری

شما با یک بازی فوق زیبا در سبک بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی برای سیستم عالم ویندوزفون روبرو می باشید که دارای گرافیکی بسیار بالایی می باشد و می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند. خود را آماده نبردی سخت و طاقت فرسا کنید، اتومبیل خود را انتخاب کنید و با شرکت در مسابقات مختلف بر روی مسیر های کاملا واقعی مهارت های رانندگی ماشین خود را امتحان کنید در این بازی همچنین قادر خواهید بود اتومبیل خود را ارتقا دهید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب...