سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

نظر
برای تلفن همراه؛
Music Maker Jam یک نرم افزار ساخت موسیقی قدرتمند برای گوشی و تبلت اندرویدی شماست. با این نرم افزار به آسانی می توانید با موسیقی ها بازی کنید مثلا می توانید آهنگ های خود را با موسیقی های دیگر ترکیب نمایید بدون اینکه وقت زیادی را سپری نمایید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Music Maker Jam یک نرم افزار ساخت موسیقی قدرتمند برای گوشی و تبلت اندرویدی شماست. با این نرم افزار به آسانی می توانید با موسیقی ها بازی کنید مثلا می توانید آهنگ های خود را با موسیقی های دیگر ترکیب نمایید بدون اینکه وقت زیادی را سپری نمایید.


از صفحه استارت برنامه یک سبک موسیقی را انتخاب نمایید و با ابزارها و امکاناتی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ساخت و یا ترکیب موسیقی بپردازید. ترکیب های فوق را می توانید از میان هزاران نوع مختلف انتخاب کنید. با استفاده از کلید های تنظیم سرعت و اعمال جلوه های صوتی سرد می توانید آهنگ ساخته شده را با منابع جدید دیگر ترکیب کنید و یک پروژه جدید را آغاز نمایید.



نظر
هشتی که نه نشد؛
مایکروسافت هر چه در تخصص داشته در ویندوز 10 رو کرده تا بتواند رضایت نسبی آن دسته از کاربرانش را که ناراضی هستند را جلب کرده و دوباره مورد توجه طیف گسترده ای از مخاطبان قرار گیرد. در این گزارش به بررسی ویژگی های ویندوز 10 خواهیم پرداخت و خواهیم گفت برای استفاده از این سیستم عامل، چه مواردی لازم است رعایت کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ چند وقت پیش در مورد ویندوز جدید مایکروسافت با عنوان ویندوز 9 صحبت کردیم و تمامی ویژگی ها و خصوصیاتی که مایکروسافت و مدیرانش در رابطه با این پروژه اعلام کرده بودند را بررسی کردیم. اما تمامی بررسی ها و پیش بینی هایی که در این رابطه شده بود با یک حرکت غیر قابل پیش‌بینانه مایکروسافت، نقش برآب شد. این شرکت به جای این که بعد از ویندوز هشت به معرفی ویندوز 9 بپردازد به یک‌باره به سراغ نسخه‌ای از سیستم‌عامل محبوب خود با نام ویندوز ده رفت. ویندوز ده در شرایطی به کاربران و کارشناسان معرفی شد که همه انتظار دیگری از مایکروسافت داشتند. مدیران مایکروسافت هم بر این باور هستند که بعد از ارائه نیمه موفق ویندوز 7، ویندوز هشت باز یک شکست برایشان به حساب می آمد زیرا اساسا این ویندوز برای کاربران تبلت و تلفن همراه هوشمند طراحی شده بود و مسلما با این اوصاف آن گونه که باید و شاید مورد استقبال کاربران رایانه قرار نگرفت. با توجه به این که بعد از ویندوز هشت به یک‌باره ویندوز 10 به کاربران معرفی شد، این سئوال در ذهن همه ایجاد شد که چه بلایی به سر ویندوز 9 آمد. از این ویندوز هم در جاهای مختلفی صحبت شده بوده و بسیاری از مردم بعد از ارائه ویندوز 10 پرسیدند که پس چه بلایی به سر ویندوز 9 آمد؟ اما پاسخی که به آن ها داده شد به نوعی بود که شاید برای هر کسی جالب نباشد.


 


ظاهرا مایکروسافت از این نامگذاری هدف خاصی را دنبال می کرده است.

 

ادامه مطلب...

نظر

چشم‌ها را می‌نوازد؛

یک ویراژ خوب، یک سبقت نفس‌گیر، رسیدن به ماکسیمم سرعت با یک اتومبیل جذاب را می‌توان در بازی هیجان انگیز Froza Horizon 2 تجربه کرد. Froza Horizon 2 تجربه یک رانندگی حرفه‌ای!

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ هر یک از خانواده کنسول‌ها، بازی‌های اختصاصی خود را دارند. Froza Horizon 2 جدیدترین عنوان از این سری است که به طور اختصاصی برای Xbox 360 و Xbox One طراحی شده که بی‌شک یکی از بهترین عناوین اتومبیلرانی ساخته شده تا به امروز محسوب می‌شود و باعث رضایت دارندگان این دو کنسول از خریدشان خواهد شد.

گرافیک اولین چیزی است که در Froza Horizon 2 می‌درخشد و در تمام طول بازی، خودنمایی می‌کند. از منظر گرافیکی Froza Horizon 2 در Xbox One یک شاهکار است و در Xbox 360 بهتر از همه عناوین اتومبیلرانی دیگری است که تا به امروز برای این کنسول ساخته شده است.


 


Froza Horizon 2 در آغاز کیفیت طراحی و شبیه‌سازی اتومبیل‌ها را به رخ می‌کشد. اتومبیل‌ها بیش از حد واقعی به نظر می‌رسند و سازنده بازی، بیرون و داخل خودروها را با تمام جزئیات و به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده است، علی‌الخصوص که اتومبیل‌ها کاملا لیسانس شده هستند و تک‌تک آن‌ها را می‌توان با نمونه اصلی مقایسه کرد و به کیفیت طراحی این شاهکار هنری، آفرین گفت اما با پیشروی در بازی درخواهید یافت که سازنده برای مناظر و جاده‌ها سنگ تمام گذاشته است.



برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

ادامه مطلب

نظر
یک بازی زیبا و پرمخاطب؛
اگر از علاقمندان به بازی‌ها ورزشی هستید، iStutn2 را از دست ندهید، این بازی با گرافیک HD توانسته کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد، محیط طراحی شده بازی به صورتی است که بعد از یک بار امتحان آن، دل کندن از آن بسیار سخت خواهد بود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروز قصد‌ د‌اریم تا یک بازی زیبا و پرمخاطب را به شما معرفی کنیم که د‌ر عین ساد‌گی سعی کرد‌ه تمام حرکات موجود‌ د‌ر یک اسکی واقعی را برای کاربر به نمایش بگذارد‌. بازی iStutn2 ساخت شرکت Miniclip، توانسته یک بازی باکیفیت و باگرافیک HD د‌ر زمینه ورزشی را به کاربران هد‌یه د‌هد‌. موسیقی بازی د‌ر همان ابتد‌ای ورود‌ شما را جذب خواهد‌ کرد‌ و د‌ر سرتاسر بازی و د‌ر حرکات آکروباتیک به شما انرژی خواهد‌ د‌اد‌. شما توسط تله کابین‌هایی که هر مرحله را به شما نمایش می‌د‌هد‌ به ارتفاعات یخی انتقال می‌یابید‌. هد‌ایت اسکی‌باز حرفه‌ای این بازی از طریق صفحه‌نمایش و سنسورهای شتاب‌سنج امکان‌پذیر است.


 



برای پیمود‌ن مراحل بازی باید‌ از انواع موانع مختلف برفی و یخی بگذرید‌ و حتی بهمن‌های خطرناک را پشت سر بگذارید‌. د‌ر مکان‌های مختلف باید‌ د‌ر حرکت‌هایی مناسب خیز برد‌ارید‌ و یا اقد‌ام به پرش کنید‌. د‌ر هر مرحله یک حرکت جد‌ید‌ و مانع جد‌ید‌ را خواهید‌ د‌ید. البته باید گفت که معمولا این دسته از بازی‌ها مورد توجه همه کاربران قرار نمی‌گیرد زیرا هر کسی حوصله انجام بازی‌های ورزشی را ندارد اما محیط این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که بعد از یک بار ورود به آن، بسیار سخت خواهد بود که از آن دل بکنید و تمایل به ادامه بازی در شما به وجود خواهد آمد. برای د‌ریافت این بازی زیبا می‌توانید‌ روی لینک زیر کلیک کنید‌.


 




 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 20.42 مگابایت
 • نسخه: 1.0.8
 • اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


نظر
برای iOS؛
بازی 4×4 Off-Road Rally 2 UNLIMITED از شما می خواهد تا تخیلات خود را در مورد رانندگی به چالش بکشید. این بازی گرافیک زیبایی دارد و شما رانندگی ماشین های 4*4 را به عهده خواهید داشت.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ 4x4 Off-Road Rally 2 UNLIMITED در دل کوهستان ها و بیابان ها و جاده هایی که تا بحال نمونه آن را در هیچ بازی ندیده اید به رقابت با ماشین های صحرانورد و غول پیکری می روید که به طور حرفه ای شبیه سازی و طراحی شده است. این بازی یکی از بهترین بازی های مسابقات رانندگی می باشد که کمپانی Sergey Plyasov با انتشار آن ثابت کرد که دنیای بازی را می توان فراتر از یک دنیای مجازی دانست. تنوع مناطق و محل های برگزاری مسابقات در بازی به چشم می آید که جنگل های سرسبز، جزیره های پهناور، کوهستان های پر فراز و نشیب و جاده های پیچ در پیچ و خطرناک از جمله آنهاست، همچنین وجود تعداد زیادی خودرو در مدل های مختلف همچون جیپ ها و پاترول های متنوع باعث شده است تا احساس یکنواختی و تکراری بودن به گیمر دست ندهد.

ماشین سواری کوهستان

بازی 4×4 Off-Road Rally 2 UNLIMITED از شما می خواهد تا تخیلات خود را در مورد رانندگی به چالش بکشید. این بازی گرافیک زیبایی دارد و شما رانندگی ماشین های 4*4 را به عهده خواهید داشت و باید از موانع سخت مثل جاده های باریک، جنگل های ناهموار و کوههای سنگی عبور کنید. بی شک کاری سخت و دشوار پیش رو دارید ولی توانایی های خود را به کار بگیرید و راهتان را ادامه دهید.

ماشین سواری

در این بازی باید در زمین های دشوار مانند باتلاق ها به رانندگی با ماشین خود بپردازید و مهارت های خود در رانندگی را نشان داده و مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید و به پایان برسانید. انواع ماشین های مختلف در این بازی وجود دارند. ماشین هایی مانند پورشه یا فورد و هامر و چندین نوع دیگر! در طی مسیر مراقب موانع باشید! موانعی که گاهی سنگ و گاهی آب هستند. همچنین باید به خوبی از تپه ها بالا بروید تا به یک راننده درجه یک تبدیل شوید.

ماشین سواری

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 77.64 مگابایت
 • نسخه:1.1
 • اجرا در: iOS 6.0 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


نظر
نرم افزار "سخنان ناب" یک برنامه کامل در زمینه سخنان بزرگان از جمله پیامبر، امامان و بزرگان علمی است، که در درون خود 1500 سخن متنوع را گنجانده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بعضی مواقع شنیدن سخنانی زیبا و پر محتوا می تواند بر روی عملکرد و رفتار ما انسان ها تاثیر بگذارد، حال پیامبران، امامان و دانشمندان بزرگ سخنانی پند آموز را گفته اند که می تواند درس های فراوانی را به شما بدهند، نرم افزار "سخنان ناب" دارای 1500 سخن از بزرگان دینی و علمی است که می توانید با نصب آن، این سخنان زیبا را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری، امکان افزودن مطالب به علاقه مندی ها، گرافیک زیبا و ... اشاره کرد. همچنین می توانید مطالبی که مد نظرتان قرار گرفته اند را در یک محیط جمع آوری کنید تا در زمان مورد نظر آن ها را مطالعه یا به اشتراک بگذارید.

 
 

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 2.1 مگابایت
 • نسخه: 1.00 
 • اجرا در: 2.2 و بالاتر
 • امتیاز: 


نظر

در ایران رونمایی شد + تصاویر

پرچم‌دار سامسونگ، Galaxy Note4 روز چهارشنبه 23 مهرماه 1393 در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش به طور رسمی رونمایی شد. در حاشیه این مراسم که هم‌زمان با معرفی Galaxy Note4 Samsung در خاورمیانه صورت گرفت، امکان آشنایی و تجربه کار با این محصول برای علاقه‌مندان به تکنولوژی فراهم شد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Samsung Galaxy Note4 جدیدترین مدل از سری نوت است که با الهام از دفترچه‌های کاغذی و با هدف ثبت و نگه‌داری افکار و اندیشه‌ کاربران آن طراحی شده است. Galaxy Note4 مجهز به یک دوربین پیشرفته با قابلیت ثبت تصاویر شفاف و روشن است. دوربین 16 مگاپیکسلی این دستگاه، علاوه بر بهره‌گیری از لرزش‌گیر اپتیکال هوشمند، قادر است در فضاهای تاریک، تصاویر را به خوبی ثبت کند. دوربین جلویی 3.7 مگاپیکسلی این گوشی با دیافراگم f1.9 و زاویه دید 90 تا 120 درجه، امکان ثبت بهترین عکس‌های گروهی و سلفی را فراهم می‌سازد.

نظر
با نرم افزار ایرانی فاکتور جیبی می‌توانید خرید و فروش‌های خود را مدیریت کرده و همیشه فاکتورهایتان خریدتان را همراه خود به داشته باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ فاکتور جیبی امکانات پایه‌ای برای مدیریت فاکتور را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید فاکتور را صادر، ویرایش، حذف و یا آن را از طریق پیامک و یا پست الکترونیک ارسال کنید. برای علامت گذاری فاکتورها می‌توانید آن‌ها را ستاره دار کنید و یا بعد از وصول فاکتور آن را آرشیو کنید.

 
 


برای افزایش سرعت ورود اطلاعات و کاهش نیاز به تایپ امکان پیشنهاد متن، با توجه به اطلاعاتی که قبلا وارد کرده‌اید وجود دارد، درست مانند پیشنهاد موتور جستجوی گوگل که با توجه به اطلاعات ورودی مواردی که موجود می باشد را لیست می کند.

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید) 
 


           
 


شماره فاکتور ها به طور سریال هر بار یک شماره بعد از آخرین فاکتور ایجاد می شود.جمع مبلغ فاکتور با توجه به تعداد وکالاهای وارد شده محاسبه می شود و امکان اعمال تخفیف یا اضافی بر روی فاکتور وجود دارد. مدیریت آسان فاکتورها جهت آرشیو، حذف و ارسال چندین فاکتور به طور همزمان از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار محسوب می‌شود.

 

  مشخصات
  حجم: 803 کیلوبایت
  نسخه: 1.7
  نصب‌های فعال: 500.000+
  امتیاز:


نظر

رنامه های ویرایش ویدیو در استور ویندوز فون کم نیستند. اما برنامه Slowly قابلیتی دارد که آن را از دیگر برنامه های هم دسته متمایز می کند. برنامه Slowly برای ویندوزفون 8?1 عرضه شد این برنامه می‌تواند فیلم های شما را به صورت آهسته و slow motion نشان دهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برنامه های ویرایش ویدیو در استور ویندوز فون کم نیستند. اما برنامه Slowly قابلیتی دارد که آن را از دیگر برنامه های هم دسته متمایز می کند. برنامه ی Slowly برای ویندوزفون 8?1 عرضه شد این برنامه می تواند فیلم های شما را به صورت آهسته و slow motion نشان دهد. با این نرم افزار شما می توانید بخش هایی از فیلم را انتخاب کنید و سرعت آن بخش را آرام تر و یا سریعتر کنید.

  

برای کار با این نرم افزار بعد از نصب برنامه و اجرای آن، علامت مثبت را انتخاب کنید تا برنامه به شما اجازه دهد ویدیوی مورد نظر را از گالری انتخاب کنید. شما می توانید با استفاده از timeline سرعت فیلم را در مکان های مختلف آهسته کنید، بخش هایی را که می خواهید و با دو گزینه میانی، ابتدا و انتهای قسمت مورد نظر برای آهسته شدن را مشخص کنید و فیلم را آهسته کنید. همچنین شما می توانید یکی از گزینه های سرعت را انتخاب کنید.
50% آهسته کردن، 40% آهسته کردن و 25% آهسته کردن 

حال بعد از اینکه ابتدا و انتهای قسمت slow motion و میزان آهستگی را معلوم کردید با تپ روی گزینه next در بالای صفحه سمت راست کار تمام است. ویدیو در فایل Slowly در گالری ذخیره می شود.

  

حجم این برنامه کاربردی 1 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید. پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا برنامه دانلود شود. همچنین شما می توانید با جستجو عبارت " Slowly" در فروشگاه از طریق گوشی خود این برنامه را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.



قابل اجرا در ویندوز فون 8.1

نظر
این بازی Commando sniper shooter 3D شما را به یک جنگ تمام عیار در شرایط مختلف دعوت می کند و باید شما قدرت تیراندازی تان را نشان دهید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تا به حال دوست داشته اید که نقش یک تکاور حرفه ای و تک تیرانداز را اجرا کنید و به ماموریت های مرگ و زندگی فرستاده شوید؟ در این بازی Commando sniper shooter 3D باید نقش یک کماندوی تک تیرانداز را ایفا کنید و به مصاف دشمنان حرفه ای بروید، به هیچ وجه حریفان خود را دست کم نگیرید، زیرا آن ها نخبگان مبارزه های گروهی و انفرادی هستند. همچنین ماموریت هایی که به آن ها اعزام می شوید، دارای شرایط مختلفی هستند و باید در جنگل، کوهستان، برف و ... ماموریت محول شده را انجام دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک عالی و منحصر به فرد، وجود ماموریت های مختلف، امکان انتخاب سلاح های متنوع و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که بازی دارای گرافیک سه بعدی است که می تواند نقش مهمی را در جذب شما به این بازی داشته باشد.

 
 

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 37.9 مگابایت
 • نسخه: 1.1 
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • امتیاز: