سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

نظر
RE, HTC Desire EYE، به همراه Experience EYE و Zoe نوید دریچه‌ای تازه در دنیای عکاسی با موبایل است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نیویورک، هشتم اکتبر 2014 - اچ‌تی‌سی به عنوان پیشروی جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، امروز با معرفی مجموعه‌ای از دستاوردهای موفق در عرضه محصولات ویژه عکاسی، خبر گشودن دریچه جدیدی در دنیای نوآروی و آغاز مسیر جدیدی در این صنعت را اعلام کرد. اچ‌تی‌سی با رونمایی از دوربین کوچک و جالب RE، گوشی جدید و متحول کننده HTC Desire EYE، نرم افزار ارتقای کیفیتExperience  HTC EYE ™ و تکنولوژی ویرایش فیلم Zoe™، صورت تازه‌ای به عکاسی با موبایل داده است. پیتر چو، مدیر ارشد شرکت اچ‌تی‌سی در این باره گفت:‌
اچ‌تی‌سی، باز هم نگرش کاربران به تکنولوژی را تغییر داد. در سال 1997، ما با عرضه رایانش در تلفن همراهی کوچک و در عین حال قدرتمند (تولید اولین تلفن‌های هوشمند)،  برای کاربران امکان بیرون رفتن بدون نیاز به حمل لپ تاپ را فراهم کردیم. امروز در راستای عکاسی با موبایل قدم مشابهی برداشته‌ایم. اچ‌تی‌سی با تلفیق سخت افزارهای پیشرفته و نرم افزارهای بی رقیب، بازنگری تازه‌ای در برداشت ما از عکاسی داشته است. ما شما را از پشت چشمی دوربین بیرون می‌آوریم و شما را در قلب اتفاقات قرار می‌دهیم، جایی که به آن تعلق دارید.
 


او در ادامه گفت:‌
نظر
در بازی Subway Surfers شما در حال نقاشی کردن دیوارهای مترو مشغول هستید که ناگهان نگهبان مترو به شما حمله می‌کند، شما هم باید از دست او فرار کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شما در بازی Subway Surfers در نقش عده‌ای کودک هستید که با اسپری‌های خود دیوارها و متروها را رنگ آمیزی و نقاشی می‌کنند اما نگهبان مترو از این کار خوشش نمی‌آید. به همین جهت با سگ، شما را دنبال می‌کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می‌بایست سکه‌های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید. پرواز در هوا، پریدن از روی واگن‌ها و حرکت مارپیچ در بین واگن‌ها نمونه‌ای از کارهای شما در این بازی می‌باشد. در این نسخه از بازی شما در شهر Rome هستید.


 


تصاویر محیط بازی، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید




 
مشخصات
  حجم: 31.0 مگابایت
  نسخه: 1.22.0
  اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
  امتیاز:


نظر
برای اندرویدی‌ها؛
مطمئنا بسیاری از افراد هستند که با بیدار شدن از خواب مشکل دارند و لازم است تا بارها آن را صدا کنند تا از خواب بیدار شوند. امروز دریچه برای برای این دسته از افراد برنامه‌ای ویژه آماده کرده که تا بیدار نشوید شما را ول نمی‌کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برای این دسته از افراد برنامه‌ای به نام Puzzle Alarm Clock وجود دارد که بیدار شدن را برای آن دسته از کاربرانی که گوشی اندرویدی دارند تا حد زیادی آسان می‌کند و به هر طریق نمی‌گذارد تا فرد خواب بماند. این برنامه رایگان است و باید گفت که در مقایسه با برنامه‌های مشابه آن، بهترین و هوشمندترین برنامه زنگ بیدار باشی است که برای سیستم‌عامل‌های اندروید طراحی شده است.



ادامه مطلب...

نظر
برای پلتفرم جاوا؛
Shanghai rally 2 یک بازی سراسر هیجان برای علاقه مندان به رانندگی در بزرگترین مسابقات اتومبیل رانی جهان است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شانگهای یکی از بزرگترین شهرهای جهان است که هر ساله در آن جذاب ترین مسابقات اتومبیل رانی برگزار می شود و در این دوره از مسابقات شما شانس این را پیدا کرده اید که به عنوان یک راننده حرفه ای و قهرمان در آن شرکت کنید. حریفان را در این مسابقه مهیج دست کم نگیرید، زیرا در این مسابقات فقط بهترین ها می توانند شر کت کنند و توانایی های خود را نشان دهند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود آهنگ های زیبای بازسازی شده، گرافیک بسیار عالی، گیم پلی جذاب و ... اشاره کرد. بازی را از سایت باشگاه خبرنگاران دریافت و در گوشی خود نصب کنید تا هیجان واقعی را حس کنید.

 
 

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 0.5 مگابایت
 • نسخه: 1.0 
 • اجرا در: پلتفرم جاوا
 • امتیاز: 


نظر
لطفا وارد نشوید!
قفل‌گذاری در برنامه‌های مختلف تلفن همراه و روی برنامه‌هایی که دوست نداریم دیگران آن‌ها را مشاهده کنند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت برای یک گوشی خوب می‌باشد.


به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ زیرا امر محافظت از اطلاعات خصوصی از همان اول ساخت تلفن‌های همراه مد نظر سازندگان و مصرف‌کنندگان تلفن‌های همراه بوده و تا به امروز همچنان هم ادامه دارد. به دلیل اهمیت زیاد این موضوع قصد داریم به شما نرم‌افزاری را معرفی می‌کنیم که App Protector Pro v1.18 نام دارد.



ادامه مطلب...

نظر
تا به حال شده است که دوست داشته باشید مدیریت تماس‌هایتان را به شیوه بهتری انجام دهید؟ نرم‌افزار Call Timer به شما اجازه می‌دهد تا زمان مکالمات خود را ببینید و تماس‌های خود را در زمان‌های معین قطع کنید. این نرم افزار را می‌توانید از این گزارش دانلود کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ فقط لحظاتی قبل از آن‌که مهلت شما تمام شود برنامه به شما اخطار می‌دهد و شما می‌توانید تماس خود را ادامه داده و یا آن را قطع کنید. به کمک این نرم‌افزار کاربردی، می‌توانید در هزینه تماس‌های‌تان صرفه‌جویی بزرگی انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید تنظیمات این نرم‌افزار را به گونه‌ای تغییر دهید تا اجازه مکالمه‌های پنج دقیقه‌ بیشتر را به شما ندهد و قبل از رسیدن به این زمان، مکالمه را قطع کند.



ادامه مطلب...

نظر
در دنیای امروز رقابت و تجارت، نظرسنجی آنلاین اینترنتی یکی از شیوه‌های مرسوم در فرآیند تحقیقات است که این امر می‌تواند در کنار شیوه‌های دیگر موجب ایجاد برتری شود، حال در این گزارش ذره‌بین دریچه را روی این دسته از سایت‌ها گرفته‌ایم
نظر
کتابخانه الکترونیک دریچه؛
روت‌کیت بدافزارهایی هستند که اغلب، آنها را به خودی خود نمی‌توان مخرب یا خطرناک دانست، بلکه قرار گرفتن آنها در کنار ویروس‌ها یا کرم‌های اینترنتی یا نوع استفاده از آن‌هاست که به آنان ماهیتی خطرناک می‌بخشد. به عنوان یک تعریف می‌توان گفت که روت‌کیت ابزاری نرم‌افزاری است که بوسیله آن این امکان وجود دارد تا فایل، پروسه یا کلیدی خاص در رجیستری را پنهان نمود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ روت‌کیت (Rootkit) مجموعه‌ای از نرم‌افزارهاست که کنترل یک سیستم رایانه‌ای را به دست می‌گیرد. در این نوع حمله، کاربر سیستم متوجه حضور روت‌کیت نخواهد شد و هکر رایانه توانایی تغییر تمامی تنظیمات رایانه را دارد. رایانه‌ای که تحت سلطه روت‌کیت و نهایتاً هکر قرار می‌گیرد را زامبی (Zombie) می‌نامند. اگر ضایعه‌ای در شبکه رایانه‌ها پیدا شود، با پیگیری آن به زامبی می‌رسیم و هکر نمی‌تواند ردیابی شود.


روت‌کیت‌ها اغلب در سطح سیستم‌عامل فعالیت کرده و با تغییراتی که در سیستم‌عامل یا منابع آن انجام می‌دهند، به مقاصد خود دست پیدا می‌کنند. به علت قابلیت پنهان‌سازی قوی اینگونه برنامه‌ها، شناسایی آن‌ها یا برنامه‌هایی که توسط آنها پنهان گردیده اغلب مشکل بوده و این امر می‌تواند مشکلاتی را برای کاربران بوجود آورد.

روت‌کیت‌ها از نظر ساختار کاری بسیار شبیه Trojanها و Backdoorها هستند، ولی با این تفاوت که شناسایی روت‌کیت بسیار مشکلتر از درب‌های پشتی است زیرا روت‌کیت‌ها جایگزین برنامه‌های اجرایی مهم سیستم عامل شده و در گاهی مواقع جایگزین خود هسته می‌شوند و به هکرها این اجازه را می‌دهند که از طریق درب پشتی و پنهان شدن در عمق سیستم عامل به آن نفوذ کنند.

  مشخصات
  حجم: 747 کیلوبایت
  نسخه: PDF
  امتیاز:


نظر
برای اندرویدی‌ها؛
اگر مزاحمین تلفنی دارید می توانید از اینجا نرم‌افزار WhosCall – Caller ID & Block را دانلود کنید و شماره افراد ناشناس را در لیست سیاه قرار دهید. با این کار شماره هایی که در لیست سیاه قرار گرفته اند هنگام تماس بوق اشغال برای آن‌ها پخش خواهد شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برنامه WhosCall – Caller ID & Block ابزاری است که شما را از شر مزاحم‌های تلفنی راحت می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید شماره‌های ناشناس که قصد تماس با شما را دارند مسدود کنید یا دفترچه تلفن مخاطبین خود را باز کنید و مخاطب‌های مورد نظر خود را در لیست سیاه قرار دهید.


 


با این کار، هنگامی که از شماره های قرار داده در لیست سیاه با شما تماس بگیرند گوشی شما بوق اشغال و یا عدم دسترسی را برای آن‌ها پخش می کند، البته تمامی تماس‌های ورودی در برنامه به همراه زمان و تاریخ دقیق تماس ثبت می‌شود. از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به اضافه شدن قابلیت نمایش متن‌ها به صورت pop-up و برطرف سازی برخی از مشکلات اشاره کرد.

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)


           


  مشخصات
  حجم: 4.63 مگابایت
  نسخه: 3.9.0.1
  اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
  امتیاز:


نظر
تازه‌های فناوری؛
کمپانی کره‌ای سامسونگ بی سر و صدا سری پلاس آخرین پرچمدارش گلکسی اس 5 را معرفی و در وب سایت رسمی خود عرضه کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همیشه قبل از معرفی هر محصولی شایعات زیادی درباره خصوصیات دستگاه جدید توسط خبرگزاری‌ها منتشر می‌شود. اما اینبار کمپانی کره‌ای سامسونگ  بی سر و صدا سری پلاس آخرین پرچمدارش گلکسی اس 5 را معرفی و در وب سایت رسمی خود  عرضه کرد.



از تغییرات چشم گیری که در این مدل دیده می‌شود می‌توان به پردازنده قوی‌تر اسنپ‌دراگون 805 با هسته جدید Krait 450 و چیپ گرافیکی Adreno 420، سرعت دانلود 300Mbps به جای 150Mbps و به روز رسانی LTE Cat.6 به جای Cat. 4 اشاره کرد.


از دیگر مشخصات منتشر شده این اسمارت فون، صفحه نمایش 5.1 اینچی در کنار دوربین 16 مگاپیکسلی، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، باتری 2،800 mAh می‌باشد. گفته شده که این گوشی در ابتدای سال جاری عرضه خواهد شد.