سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

یکی از شغل‌های متفاوتی که امروزه در بازار کار کشور رواج یافته، فعالیت فروش پیج و فالوور اینستاگرام است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر در سایت‌های آنلاین جست‌وجو کنیم با برخی از دفاتر فروش فالوور اینستاگرام آشنا می‌شویم.

این دفاتر با جمع آوری فالوورهای بالا، پیج را به کسانی که کالایی برای فروش داشته و نیاز به تبلیغ در فضای مجازی دارند می‌فروشند و خریداران نیز می‌توانند از این طریق مشتریان بیشتری جذب کنند.

دلال فالوور کیست و چقدر درآمد دارد؟!

مسئول یکی از دفاتر فروش فالوور در این مورد گفت: هر یک هزار فالوور، 20 هزار تومان و هر 30 هزار فالوور، 140 هزار تومان است و پرداخت مبلغ به صورت آنلاین بوده و ظرف 12 ساعت به خریدار تحویل داده می‌شود.

وی یادآور شد: از اردیبهشت ماه سال 90 شروع به فعالیت کرده و تحت نظر وزارت ارشاد فعالیت می‌کند، البته نه به صورت یک ارگان!یکی دیگر از فعالان این عرصه هم عنوان کرد: بیشترین تعداد فالوور موجود 113 هزار مورد است که با قیمت سه میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. پرداخت آن نیز به صورت آنلاین یا حضوری است و حداکثر 10 دقیقه زمان برای دادن نام کاربری و رمز عبور نیاز است.

وی ادامه داد: قیمت هر هزار فالوور 30 تا 40 هزار تومان است و پس از تحویل رمزعبور و نام کاربری، خریدار می‌تواند نام و تمام مشخصات پیج را تغییر داده و شرکت هیچ تعهدی ندارد.

وی همچنین تاکید کرد: به دلیل فروش روزانه بسیار بالا و مراجعان زیاد، برای خرید حضوری باید وقت قبلی بگیرید.

این در حالی است که فروشنده اول، فالوورها را با هزینه کمتری به فروش می‌رساند و برخلاف گفته‌های فروشنده دوم عنوان کرد: برای داشتن بیشترین فالوور، نهایتا 600 هزار تومان هزینه نیاز است.

با این حال در مورد این نرخ فروشنده اول، فروشنده دوم متذکر شد: احتمالا فروشنده مدنظر شما هزینه سه هزار فالوور را 140 هزار تومان اعلام کرده، نه 30 هزار فالوور، زیرا هزینه 30 هزار فالوور یک میلیون و 150 هزار تومان است.


با توجه به پیشرفت های هوآووی گوشی جدید نکسوس 6 احتمالا در زمره برترین گوشی ها قرار می گیرد.
به گزارش دوراهک مویابل گوشی جدید نکسوس 6 (2015) هنوز به بازار عرضه نشده است. اما با توجه به اخبار پخش شده در مورد این گوشی در فضای مجازی می خواهیم به بعضی از امکانات این گوشی بپردازیم و بیان کنیم که چرا این گجت احتمالا گوشی مورد علاقه بسیاری از طرف داران اندروید خواهد شد.


شش دلیلی که نکسوس 6 جدید را به گوشی مورد علاقه کاربران تبدیل می کند