سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

اگر شما همزمان از دو زبان در گوگل کروم استفاده می کنید و غلط گیری زبان هایتان نیز برایتان مهم و کلیدی است این گزارش را تا انتها بخوانید.
 ، گوگل یک ویژگی به مرورگر خود اضافه کرده است که می تواند همزمان دو زبان را غلط گیری کند.
سورپرایز مرورگر گوگل کروم را اینجا ببینید!
این امکان برای بسیاری از کاربران کلیدی است و هنگام استفاده از این مرورگر به این امکان نیاز دارند ،چرا که هنگام تایپ مطلب می توانند غلط های خود را ببینند و مطلب خود را بدون غلط منتشر کنند. همچنین با استفاده از این امکان در زمان صرفه جویی می شود و کار ها با سرعت بسیار بیشتر انجام می شوند.
این ویژگی با نام Chrome Canary شناخته می شود و نوعی مرورگر بر هسته کروم است که هم اکنون برای تمام کاربران در دسترس است و همه می توانند از آن لذت ببرند.
سورپرایز مرورگر گوگل کروم را اینجا ببینید!
پیش از اینکه از این ویژگی استفاده کنید باید در تنظیمات تیک زبان های مورد نیاز خود را بزنید تا هنگام غلط گیری از آن ها استفاده شود و هنگامی که از زبان هایی که تیک زده اید استفاده کنید کروم غلط آن ها را تشخیص می دهد.
البته این ویژگی هنوز نهایی نشده است و محدودیت هایی دارد. این مرورگر هم اکنون برای سیستم عامل های کروم، ویندوزو لینوکس در دسترس است اما کاربران مک نمی توانند از آن استفاده کنند. همچنین امکان دیگری در دست بررسی و توسعه است که به شما امکان می دهد نیازی به تیک زدن زبان های مورد نظرتان نداشته باشید و مرورگر به صورت خودکار زبان سیستم عامل شما را استفاده کند.

بعضی وقت ها نیاز داریم که در یک زمان مشخص رایانه خود را خاموش کنیم.

؛ این ترفند به شما کمک می کند تا سیستم خود را به صورت خودکار و در زمان مشخص شده خاموش کنید.

 

ترفندی برای خاموشی اتوماتیک کامپیوتر

                                                                                                                                                            ادامه مطلب...

ویژه اندروید؛
بازی Race The Traffic یکی از بهترین بازی ها در سبک مسابقه ای است که می تواند کاربران را تا ساعت های بسیاری سرگرم کند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بازی Race The Traffic شما باید با مسابقه دادن در میان خودروهای شهر و ترافیک شلوغ تا حد امکان پیشروی کنید و بالاترین رکورد ممکن را از خود به جا بگذارید.

بازی رانندگی در شهر +دانلود


این بازی دارای 2 حالت شب و روز است و به کاربران نیز اجازه می دهد تا از تعداد زیادی اتومبیل استفاده کنند. کاربران می توانند با به دست آوردن امتیاز خودروهای جدیدی را خریداری کنند و با استفاده از آن ها رکوردهای بهتری را ثبت کنند.

از جمله ویژگی های اصلی این بازی می توان به 3 حالت مختلف برای بازی، تعداد بالای ماشین، گرافیک 3 بعدی جذاب و موسیقی جالب اشاره کرد.


بازی رانندگی در شهر +دانلود

 

بازی رانندگی در شهر +دانلود





• دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 17.9 مگابایت 
 • نسخه: 1.0.19 
 • اجرا در: اندروید 4.4 و بالاتر
 • امتیاز:

ویژه اندروید؛
نرم افزارهای مترجم در میان برنامه های بسیار مفید تلفن های همراه هستند، مترجم همراه مایکروسافت در میان بهترین گزینه های این برنامه ها قرار دارد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Microsoft Translator به کاربران اجازه می دهد تا در هرجا و در هر زمانی به راحتی عبارات مورد نظر خود را به چندین زبان مختلف ترجمه کنند.

این برنامه با قابلیت یادداشت صوتی به شما اجازه می دهد تا بدون تایپ کردن به راحتی عبارت خود را وارد دستگاه کنید و آن را به زبان مورد نظرتان ترجمه کنید.

از جمله زبان های پشتیبانی شده توسط این برنامه می توان به زبان های عربی، بوسنی (لاتین)، بلغاری، کاتالان، چینی (S)، چینی (T)، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، استونیایی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، هائیتی کریول، عبری، هندی،مجارستانی، اندونزی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لتونیایی، لیتوانیایی، مالزیایی، مالتی، نروژی اشاره کرد.


مترجم قدرتمند مایکروسافت +دانلود



• دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 5.3 مگابایت 
 • نسخه: 0.9
 • اجرا در: اندروید 4.4 و بالاتر
 • امتیاز:

36 بازی فلش را برایتان انتخاب کرده ایم که برگرفته از بازی های فکری است و شما باید تمرکز زیادی در این بازی ها داشته باشید تا پیروز شوید

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است.

گلچین بازی های فکری فلش+ دانلود

سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است. در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته فکری گردآوری گردیده است. بازی‌های فکری (Mind Game) که همانطور که از نام  آن ها  پیدا است ‏از جمله بازی‌هایی هستند که بر اساس فکر و تمرکز انسان انجام می‌گیرند. از جمله بازی‌های فکری می‌توان به شطرنج، بیست سوالی، نقطه بازی، سودوکو، جدول کلمات متقاطع، مکعب، بازی‌های تخته‌ای و … اشاره کرد.
گلچین بازی های فکری فلش+ دانلود

برای دانلود بازی به کادر زیر مراجعه کنید

 

 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 38 مگابایت
نسخه: کامپیوتر (فلش پلیر)
نوع فایل: فشرده
امتیاز:  


طبق سند‌هایی که تازه منتشر شده، سامسونگ قصد دارد به دعوای کشمکشی خود با اپل، به درخواست دیوان عالی آمریکا ادامه دهد.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از رد شدن درخواست سامسونگ برای تجدید نظر در میزان جریمه نقض ثبت اختراع اپل از سوی این کمپانی، سامسونگ امیدوار است تا بتواند با مطرح کردن درخواست خود در دیوان عالی آمریکا، از پرداخت صدها میلیون دلار به اپل شانه خالی کند. همان‌طور که دادگاه سن‌خوزه اعلام کرده، سامسونگ به دادگاه عالی کشور درخواستی پیرامون نقض اختراع محصولات اپل ارایه کرده است تا این کمپانی، از آخرین فرصت خود برای بررسی نتیجه رای دادگاه استفاده نماید.
دعوای سامسونگ و اپل ادامه دارد
تیم حقوقی سامسونگ در نامه‌ای نوشت:
سوالاتی پیرامون مشکلات حقوقی حق ثبت اختراع و دامنه نوآوری‌ها در حال حاضر وجود دارد که از اهمیت زیادی برخورددار است؛ به‌ویژه در صنایع high-technology
این نامه بدین منظور نوشته شده بود تا سامسونگ، پرداخت صدها میلیون دلار به اپل به‌خاطر نقض ثبت اختراع محصولات آن را به تعویق بی‌اندازد.
این آخرین تلاشی است که سامسونگ می‌تواند پس از ردشدن درخواست تجدیدنظرش پیرامون نقض ثبت اختراع اپل در دادگاه قبلی انجام دهد. در نتیجه دعوای حقوقی اپل و سامسونگ در سال 2011، سامسونگ به‌دلیل نقض ثبت اختراع برای طراحی و ویژگی‌های آیفون به پرداخت 1 میلیارد دلار محکوم شده بود که این مبلغ با تلاش سامسونگ، تا 500 میلیون دلار کاهش پیدا کرد.

دعوای سامسونگ و اپل ادامه دارد

اگر دیوان عالی به نغع سامسونگ رای بدهد، 400 میلیون دلار دیگر از خسارت نقض ثبت اختراع سامسونگ کاسته خواهد شد. با این‌حال، سامسونگ برای کاهش مبلغ جریمه خود به هر روشی متوصل می‌شود! لازم به‌ذکر است که پیش‌تر سامسونگ در حدود 120 میلیون دلار به اپل جریمه پرداخت کرده است.


با استفاده از Android accessibility به راحتی گوشی خود را تنظیم کنید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیستم عامل اندروید به دلیل آزادی عمل در سفارشی سازی و اختیارات بسیاری که به کاربران و توسعه دهندگان می دهد، شهرت و محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. اگر شما نیز دارای یک دستگاه اندرویدی هستید، حتماً در منو های آن به جستجو پرداخته‌اید. یکی از قسمت هایی که در سیستم عامل اندروید معمولاً کاربران به آن توجه نمی کنند و از آن می‌گذرند، قسمت "قابلیت دسترسی” یا Accessibility می باشد (در بعضی گوشی ها به نام "دسترس پذیری” موجود است).
اگرچه بخش "قابلیت دسترسی” غالباً برای استفاده افراد مسن یا معلولان جسمی طراحی شده است، با این حال گزینه ها و امکانات موجود در این بخش برای استفاده راحت‌تر از سیستم عامل اندروید طراحی شده است و هرکسی می تواند از ویژگی های آن بهره‌مند شود. برای آشنایی بیشتر با این امکانات اندروید به ادامه گزارش توجه بفرمایید.
اپل دوربین تلفن های هوشمند آیفون 6 پلاس که دارای مشکل هستند را به رایگان تعویض خواهد کرد. این خبری است که سازنده پس از گزارش برخی کاربران، در مورد ثبت تصاویر تار توسط دوربین محصول یاد شده اعلام کرده است.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت ساکن کوپرتینو اعلام کرده این مشکل شامل درصد کمی از دوربین های iSight استفاده شده آیفون های 6 پلاس می شود که در بازه زمانی سپتامبر 2014 تا ژانویه 2015 (مصادف با شهریور تا بهمن 93) به فروش رفته اند.

تعویض دوربین های مشکل دار آیفون!
یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر که می تواند امکانات بسیاری را به کاربران ارائه دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Polarr Photo Editor با در اختیار داشتن ابزاری پیشرفته و مفید به شما اجازه می دهد تا در سریعترین زمان ممکن تصاویر خود را ویرایش کنید.

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید افکت های مختلفی را در تصاویر خود ایجاد کنید و آن ها را به شکل مورد نظر خود اصلاح کنید. از امکانات اصلی این نرم افزار می توان به اشتراک گذاری سریع تصاویر، رابط کاربری ساده و مفید و ابزار مختلف اصلاح تصاویر اشاره کرد.


ویرایش تصاویر با Polarr Photo Editor +دانلود



ویرایش تصاویر با Polarr Photo Editor +دانلود




• دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 23.9 مگابایت 
 • نسخه: 1.0 
 • اجرا در: اندروید 4.4 و بالاتر
 • امتیاز:

اگر این روزها اصطلاح هشتگ را زیاد شنیده و هنوز معنی آن را نمی دانید، ادامه این گزارش را بخوانید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنابر تعریف های ارائه شده هشتگ # یک نماد پیشوندی است. اگربخواهیم هشتگ را به زبان ساده تر تعریف کنیم، برچسبی است که برای دسته بندی و به اشتراک گذاری پست ها و نظرات درباره موضوعی خاص در سطح جهانی و فراتر از حلقه و فهرست دوستان بکار می رود.


هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟