سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

بازی جذاب Follow the Line 2D +دانلود

Follow the line یک بازی جذاب ساده است که می تواند چالش بسیار خوبی برای بازی کنندگان تلفن همراه داشته باشد.

  در این بازی باید حواس خود را جمع کنید تا به گوشه ها برخورد نکنید و از موانع مختلف بین راهی عبور کنید. شما باید با پیشرفت در مسیر و سبک رکورد چالش های جدیدی را باز کرده و با دوستان خود رقابت کنید.

از امکانات اصلی این بازی می توان به مراحل داینامیک، گیم پلی روان، گرافیک شگفت انگیز و جلوهای تصویری جذاب اشاره کرد. این بازی برای زمان هایی که می خواهید چند دقیقه سرگرم شوید گزینه بسیار خوبی محسوب می شود.

بازی جذاب Follow the Line 2D +دانلود




• دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 24 مگابایت 
 • نسخه: 6.1
 • اجرا در: اندروید 4.4 و بالاتر
 • امتیاز:

با موبایل دوچرخه سواری کنید+ دانلود

بازی Sidekick Cycle هیجان‌انگیزترین تجربه در سبک سراشیبی برای موبایل است. با استفاده از مهارت‌هایتان، مسیرهای پرخطر را به چالش بکشید.
Sidekick Cycle یک بازی جدید و زیبا با حجمی بسیار کم و گرافیک عالی از استودیوی بازی سازی Global Gaming Initiative مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس همه کاربران اندرویدی قرار گرفته است. در این بازی شما باید به هدایت دوچرخه های مختلف بپردازید و با انجام حرکات مختلف به اضافه ی استفاده از مهارت های خاص خود تمامی سکه های موجود در مسیر حرکت را جمع آوری کرده و از تمامی موانع برای به پایان بردن هر سطح عبور نمایید! شما در انواع مکان های مختلف بر دوچرخه خود سوار خواهید شد و با پشت سر گذاشت مراحل سکه ها را برای باز کردن و خرید دوچرخه های سریع تر و زیباتر جمع آوری کرده و ساعت ها خود را سرگرم سازید.
با موبایل دوچرخه سواری کنید+ دانلود

بازی کوسه گرسنه اندروید همراه دیتا + دانلود

Hungry Shark Evolution بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد
 Hungry Shark Evolution بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما در نقش یک کوسه ی گرسنه هستید که در دنیایی متفاوت پای می گذارید و برای بقای خود تلاش می کنید! تلاش شما این است که ماهی ها، غواصان، لاک پشت ها، شناگران و سایر موجودات دریایی را بخورید و غذای خود را توسط آن ها تامین کرده و بدین ترتیب رشد کرده و بزرگتر شوید! شما باید هر چیزی را که اطرافتان دیدید از انسان گرفته تا موجودات دریایی را بخورید تا از یک بچه کوسه ی کوچک به کوسه ای عظیم و 10 تنی تبدیل شوید! انواع ماموریت های مختلف در بازی به شما محول می شود که با انجام آن ها و جمع آوری دستاوردها می توانید مهمات خود را ارتقا دهید و با خرید اقلام مختلف هیجان را بالا ببرید.وظیفه ی شماست که 5 کوسه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید را بزرگ کنید و با پروزش آن ها کوسه هایی غول پیکر را بسازید!
بازی کوسه گرسنه اندروید همراه دیتا + دانلود
                                   ادامه مطلب...
ویژه اندروید؛

با"Burning Wheels" لذت هیجان را تجربه کنید+ دانلود

با بهره گیری از جدید ترین خودرو های سوپر اسپرت گران قیمت و به لطف طراحی سه بعدی بسیار زیبایش هم اکنون انتظار شما را می کشد. شما نیز با تلاش، باید 16 سوپر خودروی موجود در این بازی را اذان خود کنید.

  امروز قصد معرفی بازی جدید و بسیار زیبای Burning Wheels 3D Racing را داریم که علاوه حجم بسیار کم دارای کیفیتی خوب و مطلوب است و آن را صرفا برای افرادی قرار داده ایم که سرعت دانلود کمی دارند و نمی توانند بازی های با حجم زیاد را دریافت کنند.


در این بازی شما می توانید به مسابقات اتومبیلرانی در خیابان ها مشغول شوید و با قیمتی ترین ماشین های سوپراسپرت با گرفتن امتیازات در تیکاف ها و دریفت ها، دود لاستیک ها را در آورید و امتیازات خوبی دریافت کنید و در کورس رقابت بمانید!

مسابقه ماشین کم حجم را با گرافیک بالا تجربه کنید+ دانلود
ویژه اندروید؛

نرم افزاری برای فیلمبرداری از صفحه نمایش+دانلود

اگر شما هم نیاز دارید تا از صفحه تلفن همراه خود فیلم برداری کنید و با عدم وجود ابزاری برای این کار مواجه شده اید می توانید با نرم افزار ADV این کار را انجام دهید.

  با اینکه بیشتر تلفن های همراه از قابلیت عکس برداری از صفحه نمایش بهره مند هستند اما هیچ کدام از آن ها نمی توانند از صفحات خود فیلم برداری کنند، قابلیتی که با نرم افزار ADV Screen Recorder ممکن می شود.

این برنامه بدون نیاز به روت می تواند به شما اجازه دهد تا با امکانات بسیار از صفحه نمایش تلفن همراه خود تصویر برداری کنید، قابلیتی که برای سازندگان فیلم های آموزشی می تواند بسیار مفید باشد.

فیلم برداری و عکس برداری از تلفن همراه +دانلود



ویژگی های اصلی نرم افزار ADV Screen Recorder :

– نقاشی در صفحه نمایش با رنگ مورد علاقه شما

– استفاده از دوبین جلو و عقب هنگام ضبط

– قابلیت تنظیم متن با سفارشی سازی کامل

– قابلیت تنظیم بنر با سفارشی سازی کامل

– امکان اصلاح ویدیو


• دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 5.1 مگابایت
 • نسخه: 1.3
 • اجرا در: اندروید 4.4 و بالاتر
 • امتیاز:

ترفندستان دریچه؛

تلفن همراهتان را تکان دهید تا قفل شود+ آموزش

در این گزارش تصمیم داریم با کمک برنامه Shake Off ، نحوه قفل کردن تلفن همراهتان را تنها با یک تکان به شما آموزش دهیم.
 اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از قفل کردن مکرر گوشی اندرویدی خود با استفاده از کلید پاور خسته شده اید، این گزارش می تواند راه حل جالبی را برای این کار به شما یاد دهد.

تلفن همراهتان را تکان دهید تا قفل شود+ آموزش
 
برای این کار می توانید از برنامه Shake Off استفاده کنید، این برنامه که مبتنی بر اندروید است، به کاربر اجازه می دهد تا تنها با تکان دادن گوشی صفحه نمایش را خاموش یا گوشی را قفل کند.

ویژگی های برتر برنامه:

1- قابلیت لرزش برای قفل کردن صفحه نمایش
2- تنظیم حساسیت گوشی به لرزش
3- کاملا رایگان و بدون تبلیغات
 
آموزش استفاده از برنامه Shake Off:

پس از نصب، برنامه را اجرا کرده و برای فعالسازی دکمه سبز رنگ موجود در برنامه را لمس کنید و برای کم و زیاد کردن حساسیت برنامه، مکان دکمه Threshold را تغییر دهید. فقط دقت کنید که هرچه عدد Threshold کمتر باشد، حساسیت برنامه بیشتر شده و گوشی شما با تکان های کوچک سریع قفل می شود.

تلفن همراهتان را تکان دهید تا قفل شود+ آموزش
 
برای قفل کردن برنامه هم کافیست بر روی دکمه Uninstall که در پایین صفحه وجود دارد ضربه بزنید.

بهره‌گیری اپل از فناوری فورس تاچ در نسخه جدید

شرکت اپل اعلام کرده است که تصمیم دارد تا در نسخه جدید آیفون از فناوری Force Touch استفاده کند.
 آیفون 6s به همراه آیفون 6s پلاس اپل چهارشنبه‌ی آینده رونمایی خواهند شد؛ یکی از ویژگی‌هایی که در نسل جدید آیفون‌ها شاهد آن خواهیم بود، فناوری فورس تاچ است که هم اینک در مک بوک‌های 13 اینچ و اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که فناوری فورس تاچ بکار رفته در آیفون 6s، نسخه‌ی پیشرفته‌تر این فناوری بوده و نام آن 3D Touch Display خواهد بود.

در ماه‌های اخیر یکی از ویژگی‌هایی که همواره در تمام اخبار مرتبط با نسل بعدی آیفون از آن سخن به میان آمده، وجود ویژگی فورس تاچ در نسل جدید آیفون‌های اپل است. حال آخرین گزارش‌های منتشر شده حکایت از این دارد که اپل نسخه‌ی پیشرفته‌تری از فناوری فورس تاچ را در آیفون خود مورد استفاده قرار خواهد داد. شنیده‌ها گویای این موضوع است که نام این فناوری 3D Touch Display خواهد بود.

در حال حاضر صفحه‌ی نمایش اپل واچ و ترک پد مک بوک‌های 13 اینچ اپل از وجود فناوری فورس تاچ بهره می‌برند. این فناوری در گجت‌های مورد اشاره قادر است دو حالت از تماس با سطح مجهز به فورس تاچ را تشخیص دهد؛ تماس بدون فشار یا تپ و فشار انگشت.

اما منابع آگاه از این موضوع خبر داده‌اند که فناوری فورس تاچ مورد استفاده در آیفون‌های جدید سه سطحی خواهد بود. یعنی صفحه‌ی نمایش آیفون قادر است تماس ساده، تماس با کمی فشار و تماس با فشار زیاد را از هم تشخیص داده و واکنش‌هایی را در قبال هر یک از این موارد نشان دهد، از این‌رو است که این فناوری 3D Touch Display نام گرفته است.


فناوری جدید فورس تاچ در آیفون بعدی

با بهره‌گیری از فناوری فورس تاچ سه سطحی توسعه دهندگان قادر خواهند بود تا نوع جدیدی از بازی‌ها را برای بهره گیری از این قابلیت در اختیار کاربران قرار دهند. انتظار می‌رود این فناوری در آیپد پروهای اپل نیز مورد استفاده قرار گیرد که احتمالا به همراه یک قلم استایلوس روانه‌ی بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود فناوری 3D Touch Display به همراه موتورهای تپتیک در آیفون‌های جدید، احساس لمس صفحه‌ی نمایش را با شدت‌های متفاوت به انگشت کاربر القا کند. براساس اطلاعات ارائه شده آیفون 6s و آیفون 6s پلاس به همراه دوربین با سنسور 12 مگاپیکسلی و لنز 6 المان، تراشه‌ی A9 و همچنین دوربین سلفی بروز شده روانه‌ی بازار خواهد شد.

نظر

برگزاری گردهمایی گردان‌های سایبری سپاه تهران

گردهمایی گردان‌های سایبری سپاه تهران به‌منظور بررسی وضعیت نهایی گردان‌های فضای مجازی در رزمایش "اقتدار ثارالله" برگزار شد.
برگزاری گردهمایی گردان‌های سایبری سپاه تهرانجلسه هماهنگی نهایی گردان‌های سایبری سپاه تهران بزرگ با حضور سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در بوستان ولایت تهران برگزار شد.
بررسی وضعیت نهایی گردان‌های فضای مجازی و وظایف هر یک از آنها و توجیه وضعیت موجود از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
یادآور می‌شود، برای نخستین بار رزمایش اقتدار ثارالله با حضور عملیاتی گردان‌های سایبری سپاه تهران کنار سایر گردان‌های رزمی، عملیاتی و امدادی در بوستان بزرگ ولایت برگزار می‌شود.

ویژه اندروید؛

تمرکزتان را با Elevate – Brain Training افزایش دهید +دانلود

این نرم افزار روزانه به شما تمریناتی می دهد که باید آن ها را حل یا کامل کنید که بعضی اوقات با تمرینات سختی روبرو می شوید و برای پیشرفت شما خوب است.

  نرم افزار Elevate – Brain Training برای شما بر اساس تقویم تمریناتی را تعیین می کند و شما هر روز با یک تمرین جدید روبرو می شوید.


نرم افزار افزایش تمرکز Elevate – Brain Training +دانلود


ویژگی های برنامه Elevate – Brain Training :

  • دارای بیش از 20 بازی بهبود مهارت مانند: تمرکز، حافظه، پردازش، ریاضی، دقت، و درک مطلب
  • انجام تمرینات روزانه که شامل مهارت هایی می باشد که شما به آن ها نیاز دارید
  • تمرینات سخت برای پیشرفت شما
  • دارای تمرینات و بازی های چالش بر انگیز
  • تقویم تمرین برای اینکه شما زودتر پیشرفت کنید




• دانلود و مشخصات فایل


حجم: 34 مگابایت
نیازمند اندروید: +4
نوع فایل: APK
رمز فایل: yjc.ir



اگه از گروهی در تلگرام left دادید چه طور برگردید

همیشه ترک کردن یک گروه در پیام رسان تلگرام و نبود راهی برای بازگشت به آن گروه ذهن بسیاری را مشغول خود کرده است.
شبکه اجتماعی تلگرام محدودیتی را در گروههای خود قرار داده که طبق آن هر فردی که از گروهی Left دهد یا گروه را ترک کند دیگر نمی تواند به آن گروه بازگردد اما این محدودیت در تمام نسخه‌های تلگرامی تعبیه نشده است و شما می توانید با استفاده از نسخه‌ی تحت وب تلگرام پس از خارج شدن از گروه هر زمانی که بخواهید می‌توانید به آسانی به گروه بازگردید.


اگر بعد از Left از گروه تلگرامی قصد بازگشت دارید بخوانید!

اگر مایل هستید از تلگرام با نسخه ی تحت وب آن استفاده کنید باید به وسیله مرورگر اینترنتی خود به آدرس https://web.telegram.org مراجعه کنید پس از نصب آن روی دستگاه خود می توانید از طریق وارد کردن شماره تلفن خود و دریافت اس ام اس حاوی کد مراحل فعال‌سازی را انجام دهید.

حالا بعد از وارد شدن به محیط تلگرام در مرورگر خود، وارد گروه مورد نظرشده وبر روی نام گروه مورد نظر خود کلیک کنید و اگر برای خروج از گروه مطمئن هستید، در پنجره‌ای که باز می‌شود بر روی دکمه Leave  کلیک کنید و از گروه خارج شوید.

اکنون اگر مایل هستید مجددا به گروه وارد شوید روی گزینه Return to group کلیک کرده و مجددا وارد گروه شوید اما فراموش نکنید؛ هیچگاه گروه را Delete نکنید زیرا در صورت Delete دیگر امکان بازگشت به آن نیست و همچنین روشی که به شما آموزش داده ایم بر روی نسخه تحت وب قابل اجرا است.