سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

سلام بر لحظه‏هایی که تو را آوردند!

سلام بر لب‏های رسول اللّه‏ که میلاد تو را به درگاه پروردگار، سبحه گفت و نام یگانه‏ات را از دست جبرئیل گرفت و در گوش عصمتت زمزمه کرد!

سلام بر لبخند سرافراز علی علیه‏السلام ، که در طلوع تو اتفاق افتاد!

سلام بر تو، امامتِ فردای پس از علی!

سلام بر تو، شباهتِ بی‏شائبه محمدی!

سلام بر اقیانوس کرامت و سخاوتی که از دامان «کوثر» و «ابوتراب» برخاست.


 

 

هدف این مقاله ارائه رهنمودهایی برای طراحی موفق یک سایت است . نکات زیر مورد قبول طراحان وب سایت های تجاری و صنعتی است و به شما کمک کند تا صفحات جذابتر و کاربر پسندتری داشته باشید :

1-   در اولین قدم ، دقت کنید حجم صفحه اصلی یا صفحه آغازین (HomePage) سایت شما (شامل HTML،گرافیک و غیره)،بیش از 60 کیلوبایت نباشد و حداکثر طی مدت 30 ثانیه ، توسط کامپیوتری با سرعت 28/8 کیلو بیت در ثانیه ، دریافت شود. برای اثبات این ادعا کافی است به صفحه اصلی سایت yahoo که یکی از محبوب ترین سایت ها در اینترت است ، نگاهی بیندازید .(به قول یک مجله ای از بزرگترین طراحان وب سایت که نوشته بود: حجم صفحه اول شما باید آنقدری باشد که از زمانی که آدرس صفحه را وارد می کنید تا لحظه ای که نمایش داده شود نفس خود را بگیرید اگر قبل از اینکه تمام کنید صفحه شما نمایش داده شد که آن صفحه از نظر حجمی معقول است ولی اگر همچنان نفس خود را نگاه داشتید تا به دیدار باقی رفتید آن صفحه از نظر طراحی مشکل دارد!!! )

2-   مطمئن شوید صفحه اصلی سایت شما ، تمامی اطلاعات لازم و ضروری برای جلب توجه کاربران و بازدید کنندگان را در بر دارد. در غیر این صورت ، آنها سایت شما را سریعا ترک خواهند کرد .

3-   طراحی سایت باید به گونه ای باشد که برای رسیدن به انتهای هر صفحه ، حداکثر از 4 کلیک بر روی نوار مرور ، استفاده شود.

4-   می خواهید باور کنید یا نکنید،ولی یکی از رایج ترین اشتباهات طراحان سایت ها ، عدم ذکر آدرس الکترونیکی (Email) خودشان است . همیشه اطلاعات تماس خود را در سایت قرار دهید تا مردم بتوانند به وسیله آن ، پیشنهادات ، انتقادات

 

 

                                                                                                      ادامه مطلب........

قابل توجه دوستان و همشهریان عزیز از هم اکنون امکان دانلود تمامی بازیها و برنامه های اندروید از وبلاگ دوراهک موبایل امکتن پذیر میباشد

با مراجعه به قسمت بالای صفحه و گزینهANDROIDلیست تمامی بازیها و برنامه های اندروید که تا کنون پدیده امده به نمایش می ایید و قابل دانلود میباشد و از دنیای بزرگ اندروید لذت ببرید

 


 

بهترین موبایل هایی که در سال 2014 می توانید بخرید: راهنمای خرید گوشی های هوشمند اندروید ، iOS و ویندوز فون - بهمن ماه 92 ( به روز رسانی شماره 7 )

 

راهنمای خرید تلفن های همراه

به ادامه مطلب بروید

 

 

 

                                                                                                                                              ادامه مطلب

سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب بازی های سرگرم کننده تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

بازی فنجان های فضایی - ویندوزفون


بازی فنجان های فضایی به نوعی یک ساختمان سازی و حفظ تعادل است که چالشی جالب را در مقابل شما قرار می دهد. این بازی در سال 2013 به عنوان اعتیاد آورترین بازی ویندوزفون انتخاب شده است و آمارها نشان می دهد بسیاری از کاربران این سیستم عامل این بازی را در تلغن همراه خود دارند.

دانلود

ساختمان سازی - سیمبین



دانلود بازی سیمبیان Temple Rush که باید در این بازی با جمع آوری سنگ و چوب و دیگر وسایل مورد نیاز معبد راش را بسازید.دقت کنید که این بازی تنها برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 و سیمبیان Anna و سیمبیان Belle قابل نصب است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                                                                                                                                                              ادامه مطلب

 

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش دوراهک موبایل تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

کنترل حجم نت – آی او اس



یکی از مهمترین مواردی که ممکن است هر کسی باید آن را بدانید میزان حجمی است که با تلفن همراه از اینترنت مصرف می کند.Data Usage  یک نرم افزار بسیار کاربردی برای دستگاه های آیفون و آیپد می باشد که به وسیله آن می توانید اینترنت مصرفی خود را کنترل و مدیریت نمایید.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار QT – سیمبیان



نرم‌افزار Qt ابزاری است برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تحت زبان برنامه‌نویسی Qt روی گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل سیمبین. برخی از برنامه‌ها که تحت این زبان نوشته شده‌اند از شما می خواهند برای اجرا Nokia Qt را نصب کنید. در نتیجه Qt پیش‌نیاز اجرای برنامه‌های تحت این زبان بر روی گوشی است. این ورژن از برنامه مختص گوشی‌های سیمبین سری S^3 است.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

آنتی ویروس قدرتمند - سیمبیان



برای محافظت همه جانبه از گوشی خود ، می توانید از ضدویروس قدرتمند Dr. Web Anti-virus استفاده کنید که پس از نصب ، به صورت کامل کار تامین امنیت گوشی شما را برعهده می گیرد . قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات موجود در گوشی خود ، نظیر فایل های فشرده (ZIP, SIS, CAB, RAR, JAR) ، فایل های دریافتی توسط اینترنت ، بلوتوث ، PC ،‌ مادون قرمز و … را به صورت سفارشی و سریع اسکن کنید . این برنامه به صورت ساین شده می باشد و برروی گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 و همچنین سیمبیان 3 قابل اجرا می باشد .

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

مدیریت فایل ها - اندروید



برنامه PowerGrasp file archiver با استفاده از تکنیک های خاص و ویژه خود در نظر دارد فایل های شما را از حالت فشرده خارج نماید. یک از ویژگی های خارق العاده این نرم افزار امکان بایگانی فایل های فشرده ای از قبیل  ZIP, RAR و 7z می باشد.
ویژگی های کلیدی PowerGrasp file archiver :
- امکان کپی ، چسباندن و جدا سازی فایل های فشرده
- خارج کردن فایل های  ZIP, RAR, 7z از حالت فشرده
- پشتیبانی از فایل هایی با فرمت tar

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.


اگر دوست دارید تفاوت‌های گلکسی S5 و گلکسی S4 سامسونگ را بدانید و بررسی پرچمدار جدید سامسونگ را بخوانید همراه دریچه باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دوشنبه 5 اسفند سال 92 بود که سامسونگ در نمایشگاه MWC 2014 و در مراسم Unpack از نسل پنجم تلفن گلکسی اس خود رونمایی کرد. تا قبل از این شایعات و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S5 درخبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری منتشر می‌شد، اما بعد از معرفی توسط سامسونگ کمپانی کره‌ای، یأس و نا امیدی خیلی از کاربران را شاهد بوده‎ایم چرا که تصورات از گلکسی اس 5 یک گوشی افسانه‌ای را ساخته بود. این کهکشان پنجم، 22 فروردین 1393 وارد بازار شد و اکنون هم قصد داریم پرچمدار قبلی و جدید را در رو به روی هم قرار دهیم تا ببینیم کم و کاستی‌ها کجاست و چه قابلیت‌هایی بر روی این غول جدید سوار شده است.


 


اگر بخواهیم مختصراً تفاوت‌های این گوشی هوشمند را با نسخه قبلی آن بیان کنیم از اضافه شدن سنسور تشخیص اثر انگشت و یکپارچه شدن آن با دکمه Home، سنسور تشخیص ضربان قلب، دوربین اصلی تقویت شده و کسب گواهینامه IP67 خبر می‌دهیم که در ادامه به هر یک از ای

اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

 

                                                                                                                                       ادامه مطلب