سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

نظر

واحد خبر mobile.ir :  کاربران تلفن‌های همراه ویندوزفونی همواره از نبود یک نرم‌افزار ازپیش‌نصب‌شده‌ی مدیریت فایل‌‌ها بر روی ابزارهای خود رنج می‌برده‌اند. متأسفانه این امکان در آخرین به‌روزرسانی ویندوزفون به نسخه 8.1 نیز وجود نداشت و اگرچه امکانات فراوان دیگری همچون دستیار صوتی کورتانا، منوی اطلاع‌رسانی و ... به این سیستم‌عامل اضافه شده است، باز هم جای خالی اپلیکیشن مدیریت فایل به شدت احساس می‌شود.

اما گویی خبر خوبی برای کاربران ویندوزفون در راه است چرا که روز جمعه 2 مه 2014 (12 اردیبهشت 1393)، آقای جو بلفیور نایب رئیس و مدیر برنامه ویندوزفون شرکت مایکروسافت در گفتگویی زنده در شبکه اجتماعی ردیت در پاسخ به سؤال یکی از کاربران این شبکه درباره اپلیکیشن پیش‌فرض مدیریت فایل برای ویندوزفون، اعلام کرد که تیم توسعه ویندوزفون در حال کار بر روی چنین برنامه‌ای است و احتمالا تا پایان ماه مه 2014 (نیمه نخست خرداد 1393) این برنامه در دسترس خواهد بود. متن کامل این پرسش که باعث شد فرد سؤال‌کننده یک پیراهن با طرح دستیار صوتی کورتانا از جو بلیفور هدیه بگیرد و پاسخ مربوطه را در ادامه بخوانید.

Joe Belfiore - جو بلفیور

تصویر بالا: آقای جو بلفیور که یک پیراهن با طرح کورتانا را به تن دارد!

سؤال‌کننده: سلام آقای جو. شما برنامه‌ای برای ساختن یه اپلیکیشن مدیریت فایل در ویندوزفون دارین؟

جو بلفیور: چقدر خوب. بالأخره یه نفر این سؤال رو پرسید!! منتظر بودم! در حقیقت من فقط به خاطر شما کاربرای ردیت صبر کردم و این موضوع رو در شبکه‌ی اجتماعی توییتر مطرح نکردم. جدی می‌گم.

شما که این سؤال رو پرسیدی، به خاطر سؤالت یه پیراهن با طرح کورتانا هدیه می‌گیری. J بهم پیام بده و سایزت رو بنویس تا برات بفرستیمش.

*** بله *** ما داریم یه اپلیکیشن مدیریت فایل برای ویندوزفون 8.1 آماده می‌کنیم. من می‌دونم که خیلی از شما کاربرا منتظر چنین چیزی هستین. (این رو از توییت‌هاتون می‌شه فهمید. من همه‌شون رو می‌خونم.)

در حقیقت من طی هفته گذشته، روی دو تا از تلفن‌های همراهم یه نسخه از این اپلیکیشن رو نصب کرده‌ام و الآن ظاهرش به‌اندازه‌ای مناسب هست که بهتون نشونش بدم. این شکلیه:

 File Manager for Windows Phone - فایل منیجر ویندوز فون   File Manager for Windows Phone - فایل منیجر ویندوز فون

 File Manager for Windows Phone - فایل منیجر ویندوز فون   File Manager for Windows Phone - فایل منیجر ویندوز فون

 File Manager for Windows Phone - فایل منیجر ویندوز فون   File Manager for Windows Phone - فایل منیجر ویندوز فون

امیدوارم تا پایان ماه مه بتونیم این اپلیکیشن رو در فروشگاه اپلیکیشن‌های مایکروسافت در اختیار شما بگذاریم.

بنابراین انتظار می‌رود کاربرانی که سیستم‌عامل موبایل یا تبلت آن‌ها ویندوزفون 8.1 است به‌زودی قادر باشند از نرم‌افزار پیش‌فرض مدیریت فایل که توسط مایکروسافت تولید شده است بر روی دستگاه‌های خود استفاده کنند.