سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

نظر
سیستم عامل های آندروید و آی او اس و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

رانندگی در ترافیک ---- اندروید



بازی اندروید Traffic Racer 1.8.1 که به یکی از پر طرفدار ترین بازی های موجود در اندروید تبدیل شده است, بازی دارای گیم پلی ساده اما اعتیادآوری است, همچنین بازی دارای حجم کم نسبت به گرافیکش است که شما را مجذوب خود خواهد کرد, Traffic Racer در بین کاربران ایرانی نیز بسیار شناخته شده است و کمتر کسی وجود دارد که نام این بازی را نشنیده باشد.

دانلود

ماهیگیری حرفه ای ------- اندروید



در بازی i Fishing 3 شما باید شروع به ماهیگیری کرده و ماهی های مختلف را صید کنید. این بازی تا کنون بیش از 20 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. از ویژگی های جالب این بازی می توان به 17 حرکت کامل با کیفیت های ویدئویی 720p، گرافیک واقع گرایانه در حرکت ماهی ها، رقابت در 50 مسابقه، اجرا شدن در تبلت ها و گوشی ها، جلوه های صوتی زیبا، راهنمای بازی و امکان خرید وسایل و تجهیزات می باشد. پشتیبانی از اندروید جیلی بین از تغییرات این ورژن می باشد. این نسخه کرک شده می باشد.

دانلود

بازیSheepOrama  ----- ای او اس



شما در بازی SheepOrama – PREMIUM Edition که یک بازی پازلی و اعتیادآور است باید قهرمانانه از مزرعه و گوسفندان خود محافظت کنید ! این بازی باید با رسم یک خط مرزی ، گرگ ها را از گوسفندان جدا کنید تا نتوانند به آنها آسیب بزنند . ویژگی های این بازی گرافیک اچ دی ، دارای 225 مرحله ی جالب و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود

بازی راننده باهوش ----- سیمبین



در بازی Clever Driver شما باید بتوانید ماشین خود را در کمترین زمان ممکن از پارکینگ خارج کنید! این بازی که در سبک پازل است شما را به فکر کردن برای یافتن بهترین و سریع‌ترین راه حل برای خارج شدن از پارکینگ مجبور می سازد. این بازی زیبا دارای 3000 مرحله متفاوت است که می‌تواند ساعت ها شما را مشغول کند!

دانلود