سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

دیگر چیزی به پایان سال 93 باقی نمانده است، از این رو داشتن تقویم جدید برای سال نو یعنی سال 94 برای برنامه ریزی کارهایمان در سال نو لازم و ضروری است، به همین جهت در این بسته تقویم سال 94 را برای دانلود رایانه و تلفن همراه آماده کرده‌ایم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کم کم روزهای سال 93 با تمام خوب و بدی‌هایش تمام می‌شود و ما خودمان را در این روزها برای سال نو و آغاز زندگی مجدد با کلی آرزوهای شیرین داریم آماده می‌کنیم... سال نو که فرا می‌رسد همه ما برای برنامه ریزی کارها و مسافرت‌هایمان نیاز به یک تقویم جدید داریم تا کارهایمان را بر اساس آن تنظیم کنیم، از این رو تیم تحریریه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران تقویم سال 1394 را برای رایانه و تلفن هوشمند آماده دانلود کرده است. امیدواریم که سال نود و سه سال خوبی برایتان بوده باشد و اگر اتفاقات تلخی افتاده بود از آن درس عبرت بگیرم برای سال نو، همچنین آرزو داریم سال 94 سالی سرشار از موفقیت و پیروزی باشد و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید. بیش‌تر از این مزاحم اوقات شما نمی‌شویم و مستقیم می‌رویم سراغ دانلود تقویم سال 1394.

تقویم 94 برای تلفن همراه
تقویم 94 نام اپلیکیشن کاملا ایرانی است که برترین قابلیت این اپلیکیشن پشتیبانی کامل از صفحه نمایش‌های فول اچ است که کیفیت نمایش تقویم را برای شما به بهترین نحو ممکن نمایش می‌دهد. در ابتدای ورود به تقویم، تا زمانیکه در سال 93 باشیم با صفحه روز شمار مواجه می‌شویم که تا پایان سال شمارش روزها را از دست ندهیم. بعد از ورود به سال 94 تقویم روز و ماه جاری را به شما نشان خواهد داد، در این بخش کاربر بصورت اتوماتیک به صفحه مورد نظر برده و دایره‌ای که بر روی روز جاری قرار گرفته است را رنگی می‌کند و روز جاری را به کاربر نشان می‌دهد. برای سهولت در پیمایش بین صفحات ماه‌ها، یک فهرست کناری قرار گرفته که به کمک نشانه گوشه‌ای صفحه ظاهر می‌شود تا کاربر سریعتر به صفحه مورد نظر هدایت شود.

دانلود کنید: تقویم سال 1394 برای رایانه و تلفن همراه


شاید مشخصه اصلی نرم‌افزار که توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند، امکان سفارشی سازی رنگ پس زمینه هر فصل از تقویم باشد. به کمک این ویژگی و ابزار حرفه‌ای انتخاب رنگ می‌توانید رنگ دلخواه خود را برای هر فصل انتخاب کنید. در این نسخه تلاش شده است که تبلت‌ها نیز از از این مسئله بی‌بهره نباشند، به طوری که در تبلت‌ها و دستگاه‌هایی با صفحه نمایش بزرگ‌تر، کوچکترین تاثیری بر روی کیفیت نرم افزار وارد نمی‌شود و در هر صفحه از تقویم، به صورت تصادفی یکی از رباعیات حافظ بارگذاری و به کاربر نمایش داده می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این تقویم که می‌توان اسم برد رویدادهایی است که در هر روز اتفاق افتاده و در هر روز شما فال مربوط به آن روز که از اشعار حافظ می‌باشد، می‌توانید ببینید.

دانلود کنید: تقویم سال 1394 برای رایانه و تلفن همراه


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 10.65 مگابایت
 • نسخه: 1.0.0 
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:

دانلود کنید: تقویم سال 1394 برای رایانه و تلفن همراه


تقویم خورشیدی SunCalendar برای رایانه
برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی است، علاوه بر اینکه سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی با نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد دارد. تقویم خورشیدی نسخه 7.5 با تغییراتی کلی نسبت به نسخه‌های پیشین عرضه شده که مهم‌ترین آن تمام صفحه شدن آن است که در مقایسه با نسخه‌های قبلی که از پنجره‌های کوچکی استفاده شده بود بسیار کاربردی‌تر است. هماهنگ سازی یادآوری‌ها با تقویم گوگل است که با استفاده از این خاصیت عملا می‌توانید یادآوری‌های ثبت شده در نرم افزار را بر روی موبایل نیز داشته باشید.

دانلود کنید: تقویم سال 1394 برای رایانه و تلفن همراه

 • پیش نیاز نصب
  - برای اجرای نرم افزار باید Microsoft .NET Framework v4 بر روی سیستم شما نصب باشد، برای دانلود اینجا کلیک کنید.
  - برای نصب در ویندوز 8 به هیچ پیش نیازی احتیاج ندارید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 6.13 مگابایت
 • نسخه: 7.5
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: