سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

نظر
صدا و سیما با معرفی نرم افزار Live IRIB برای تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند iOS و اندرویدی امکان دریافت تمامی شبکه‌های رادیو و تلویزیون را برای کاربران فراهم کرده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزارهای بیشماری تا به حال جهت پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی جمهوری اسلامی برای تلفن‌های هوشمند و تبلت منتشر شده بود، اکثر این برنامه‌ها پولی بودند و قابلیت‌های زیادی نداشتند اما به تازگی خود سازمان صدا و سیما دست به کار شده و نرم افزار کاملی با نام Live IRIB برای پخش آنلاین شبکه‌های رادیو و تلویزیون عرضه کرده است.
 
 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید
                                                                    
 
نرم افزار Live IRIB رابط کاربری ساده و آسانی دارد که معلوم است زیاد روی آن کار نشده است و بهتر است در به‌روز رسانی‌های بعدی طراحی رابط کاربری تغییر کند اما همین ساده و آسان بودن از بسیاری سر در گمی‌ها می‌کاهد. در سمت چپ برنامه 7 گزینه به ترتیب سرگرمی و ورزش، سراسری سیما، خبری، علمی و مذهبی، اقتصادی، برون مرزی سیما و استانی سیما تشکیل شده است.

 


این ترتیب بندی برای علاقمندان به هر بخش کمک می‌کند تا به برنامه‌های مورد علاقه خود در همان زمینه دسترسی داشته باشند، البته یک راه دیگر برای دسترسی به برنامه‌ها و شبکه‌های دلخواه وجود دارد که با علامت گذاری ستاره آن را به لیست علاقه مندی‌ها بیفزایید تا سریعتر بتوانید به شبکه‌ها رادیو و تلویزیون دسترسی داشته باشد. گفتنی است این نرم افزار برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید منتشر شده است، برای دانلود نسخه iOS روی لوگوی اپل کلیک کرده و از آیتونز به صورت رایگان آن را دانلود کنید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Live IRIB:
- امکان پخش 28 شبکه تلویزیونی، 30 شبکه رادیویی و 11 شبکه سیمای استانی
- دریافت برای 50000 کاربر همزمان
- دریافت جدول پخش برنامه‌ها در کلیه شبکه‌ها
-  امکان جستجو در شبکه‌ها و جداول پخش
-  افزودن به علاقمندی‌ها
- تفکیک شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی
- قابلیت تطبیق با پهنای باند کاربر
- بهره گیری از شبکه توزیع محتوا بدون قطعی در زمان‌های پرترافیک
- عدم نیاز به نرم افزار جانبی جهت پخش ویدئوها بر روی تلفن همراه

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 0.98 مگابایت
 • نسخه: 2.1
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: