سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوراهک

کارگران کارتونی و کوچک در اعماق زمین و درون غارهای پر پیچ و خم گیر کرده‌اند و تنها امیدشان شما هستید. تنها وسیله‌ای که در اختیار دارید یک طناب است که باید بتوانید با همین طناب کارگران را به سلامت به سطح زمین برسانید.

به گزارش وراهک موبایل؛ قصد معرفی یک بازی فکری را داریم، برای بازی‌های فکری همیشه تکنیک‌های ساده می‌تواند یک خلاقیت بیافریند و موجب شود تا یک بازی جدید و موفق خلق شود. این بار یک بازی فکری ساده اما زیبا را به کاربرانی که از سیستم عامل آیفون استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌دهیم.


 


بازی Dingle Dangle توسط شرکت Chillingo ساخته شده که دارای داستانی ساده و زیبا است. کارگران کارتونی و کوچک در اعماق زمین و درون غارهای پر پیچ و خم گیر کرده‌اند و تنها امیدشان شما هستید. تنها وسیله‌ای که در اختیار دارید یک طناب است که باید بتوانید با همین طناب کارگران را به سلامت به سطح زمین برسانید. در راه بالا کشیدن کارگران، موانع زیادی هستند که می‌توانند به کارگران آسیب برسانند.



تنها راه مقابله با این موانع حفظ تعادل طناب است تا آن را در مسیری قرار دهید تا کارگران به موانع برخورد نکنند؛ کارگرانی که در طول تمام این راه طولانی آویزان هستند. در این راه باید در حرکت‌هایی سریع و به موقع از تنگناهای خطرناک عبور کنید. این بازی برای کاربران 60 مرحله متفاوت طراحی کرده که همگی از محیطی کارتونی و کاراکترهایی بامزه تشکیل شده‌اند. محیط بازی با رنگ‌های متنوع و زیبا تزئین شده و گرافیکی با کیفیت بالا دارد. این بازی برای نسخه‌های مختلف سیستم عامل‌ها طراحی شده که ما نسخه آیفون آن را برای دانلود پیشنهاد می‌کنیم.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 42.70 مگابایت
 • نسخه: 1.1
 • اجرا در: iOS 4.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: